.

3 Nisan 2017 Pazartesi

Film Önerisi-Ölümsüz Aşk

Ta ta ta tamm sizlere bu sefer bir film önerisiyle geldim..Çok fazla film izleyen birisi değilim fakat ayda yılda bir izleyip,beni deli gibi etkileyen ve unutamadığım filmlerde yok değil..Ayrıca kitap okuyan birisi olarak,bazı kitapların filmi çıktıktan sonra izlemekte hoşuma gidiyor..Daha sonra okuduğum kitapların,aynı zamanda izlediğim filmleri hakkında da yorumlar yapmak isterim..
Tabiki de kitaplar filmlerden daha iyidir ama ama ara sıra film de sevmek güzel olmaz mı?



Bana film önerir misin?Diye soran arkadaşlarımın ısrarları üzerine artık film önerileri de yapacağım..İlginizi çeker umarım ve ilk seçtiğim film ''Ölümsüz Aşk'' Film bilim kurgu türünde aynı zamanda da romantik bir film..



                                          Filmin konusu şöyle;

Bir çağ değişirken doğmuş olan Adaline Bowman, geçirdiği bir kaza sonucu hiç yaşlanmamakla 'ödüllendirilir'. 29 yaşında yaşlanmamaya başlar ve yıllar boyunca insanlardan mümkün olduğunca uzak, izole bir hayat sürmek zorunda kalır. Bu süreçte dünyanın sıradışı değişimine de tek başına tanık olur ve bunun zorluğunu tek başına atlatmayı başarır. Bu yalnızlık karizmatik Ellis Jones ile tanışına kadar sürer... Ellis Jones, Adaline'e hayatı gerçek anlamda yaşamanın nasıl bir his olduğunu hatırlatacak, bir adım daha ötesine geçerek gerçek aşkı yaşamasını sağlayacaktır. Adaline, genç adamın ailesiyle geçireceği bir hafta sonunda yine sırrının ifşa olması tehlikesini yaşayınca hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar verir...
Yönetmenliğini Lee Toland Krieger'in üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda Blake Lively, Ellen Burstyn ve Harrison Ford yer alıyor.





İzlerken çok keyif alacağınızdan eminim.Filmi izlemeye başladıktan sonra nasıl bittiğini anlamamıştım..Zamanın ve aşkın değerini,kısa yolculuklar yapar gibi perdeye aktaran müthiş bir film..Ayrıca oyuncalara hayran kaldım.Baş rol oyuncuları çok uyumluydu.Güzel kadın, yakışıklı adam.Tek olumsuz tarafı kısa olmasaydı.Keşke devamı olsaydı yada biraz aksiyon falan katılsaydı filme oscar bile alabilirmiş.Düşündürücü tarafları olan ve zaman kavramlarının olması filmlerde benim ilgimi çekiyor..Mesela korku filmi sevmeyen ben kitaplarda korku,gerilim,aksiyon ararken filmler de bunu yakalayamadım.Hep bilim kurgu,hep aşk ve romantik filmleri mi izlemişim?Yani bu kadar da değişik birisiyim..filme 5 üzerinden 4 yıldız verdim(tavsiye ediyorum)keyifi seyirler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .