.

8 Nisan 2017 Cumartesi

GÖLÜN DİBİNDEKİ EV -JOSH MALERMAN


Herkese merhaba!!!Nisan ayının ilk kitap yorumuyla geldim.Geçen ay bir tane kitap okumuştum.Hiç yapmayacağım bir şeydir aslında bu zamana kadar en az 3 kitap bitirirdim çalışsam bile fakat geçen ay biraz hastaydım bu yüzden de okuyamadım.Onun haricinde youtube kanalımdaki sorunlarla da uğraştım..Bu ayki alışverişimde güzel kitaplar aldım aslında,güzel seçtim..Gölün dibindeki ev kitabını da almıştım.Alalı 3-4 gün oluyor.Yazarın ilk kitabı olan kafes'i çok beğenmiştim.Bu yüzden bu kitabını da merak ederek aldım aslında.
Nisanda başlamış olduğum iki kitabı yarım bıraktım ve gölün dibindeki ev'i dün maraton yaparak okumaya başladım.İşimi ,gücümü herşeyi 4-5 saatliğine bıraktım ve ben bu kitabı bugün bitiricem dedim kendime.

Ara sıra resimler çekerek instagram hesabımdan maratonu başlattım.Kaç sayfa okuduğumu ve okuduğum sayfa boyunca ne hissettiğimi ufak alıntılarla paylaştım.Çok eğlenceli olduğunu düşündüm..Genelde bu youtube da yapıyorlar fakat ben edit programını çok bilmediğimden onu yapmaya üşendim.Yoksa yapardım yani..Belki başka bir kitap için ,bir gün yaparım..Kitap en baştan beri kesinlikle akıcı bir dile sahipti.Garanti bu kitabı okurken hiç sıkılmayacaksınız.Kitabın konusu güzel kurgulanmıştı fakat korku,gerilim kısmı eksikti bana göre.Bu arada kafes bir bu ikinci okuduğum korku kitabıdır.



Daha önce sizlere olumsuz yorumlar duyduğumdan bahsetmiştim.Bunları önemsemedim açıkcası ve kitabı alıp okudum.Şahsen benim fikrim şu bahsettikleri kadar kötü bir kitap değildi,ama ahım şahım bir kitap olduğunuda söyleyemicem.Kafes favorilerime girer fakat bu kitap girmez.Ama okunabilir kötü değildi..Ve nisan ayında okuyup bitirdiğim ilk kitap olduğundan kitabı affettim.Kurtarıcım gibi bir şey oldu yani anlayacağınız..Şimdi kitabın konusuna gelelim..


17 yaşındaki iki genç Amelia ve james ilk çıkmaya başladıklarında buluştukları yer bir göl olur,göl gezintisine çıkarlar ve bu sırada dikkatlerini suyun altındaki bir ev çeker.Evi keyfetmek için günlerce suyun altına bakarlar hatta burda yaşadıkları bile oluyor.Bir süre sonra buraya alışırlar ve normak hayatlarına döndüklerinde hayatları alt üst olur.Hem orada yaşamaktan korkarlar,hem de orada yaşamadıkları için sıkıntıya girerler.Birbirine aşık oldukları yer bu gölün dibindeki ev olduğu için,keşif bittikten sonra birbirlerinden uzaklaşırlar.Kitap korku ve gerilimden çok aşk romanıydı diyebiliriz kesinlikle öyle..Ayrıca kitapta +18 az da olsa vardı ve olumsuz yorumlarda okuduğum kadarıyla da bu okucuyu biraz rahatsız etmiş diye düşünüyorum.Beni çok fazla etkilemedi,kitabın gidişatını bozmamış.Aşk ön planda kalmış ve gerilim arka plana atılınca okuyucu buna bozulmuş birazcık.Ben yazarın anlatımını yine çok sevdim.Benim için eğlenceli bir kitap oldu.Çok şey beklemeden okuyacağınız elit bir kitap olmuş bence.Sonuna gelirsek sonunu beğenmedim,çok saçma bitti ve havada kalmış ama kitabın gidişatı güzeldi.


(Puanım bu kitaba 5 üzerinde 4 oldu)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .