.

5 Nisan 2017 Çarşamba

Gölün Dibindeki Ev,Hayatın kıyısında,Erik Ağacı Ön Okuma ve düşüncelerim..:))

Kafes kitabını okumasanızda duymuşsunuzdur illaki. Yazarın yeni kitabı çıktı Mart ayında ve ben almayı düşünüyordum.Daha çıkmadan kafaya koymuştum. Çünkü ilk kitabı çok sevmiştim. Geçen hafta sipariş verdim bugün elime ulaştı. Herkes bir hevesle gidip almış, bir çok olumsuz yorum okudum, okumuştum. Tüm bunlara rağmen zaten kitabı almak istedim. 
Şimdi şöyle düşünün kitabı çok merak ediyorsunuz ama bir kaç kişi olumsuz yorum yaptı diye almaktan vazgeçiyorsunuz.Kitap en fazla 10 lira yani zaten yayınevi çok süper bi kitap olarak pahalı bir fiyat koymamış kitaba.



Kitabın kapağı ilk kitaptan daha çok özenli olmuş. Farklı yani dokusu değişik. Açıkçası biraz okudum izlenimim şu kitap akıyor..Olumsuzluk yok fakat şaşırtıcı durum da yok. Ben şimdi kitap videoları çekiyorum ama seneye makyaj videosu çekiyorum gibi olmuş. Herkes ilk kitabın aynısını beklemiş, yazar farklı bir kitap çıkartmış.Yazarın fark yaratmak istemesini millet beğenmemiş. Başkalarının yorumuna göre değerlendireceksemde güvendiğim birileri olmalıydı. Olmadı..kitaba bir de çekiliş yapacağım hatta youtube hesabımdan...

Gelelim Diğer kitaplara;



Nisan ayında başlayıp devam edeceğim kitapların ön okuması gibi bir yorum yapacağım belki aranızda merak edip almak isteyenler olabilir.

1)Hayatın kıyısında: pegasus yayınlarından çıkan bir kitap, mavi ciltli kapağı oldukça güzel.Kitap hakkında yorumlar genelde olumluydu. Konusu güzel, yazarın anlatımı güzel eğlenceli bir kitap, ama kitapta ruh yok. Etkisiz şuan için yine de okumaya devam edeceğim ama şimdilik olumlu bir durum olmadı bende..Umarım kitap ilerledikçe severim..

2) Erik Ağacı:Arkadya yayınlarından çıkma bir kitap. Konusuna bile bakmadan, kapağına olan zaafım nedeniyle almıştım. Hitler 'in baskıcı zamanında yaşanan imkansız bir aşk hikayesi anlatılmış. Yazarın anlatımı başarılı, konusu güzel, merak uyandırıyor. Karakterleri ben çok sevdim. Bu kitap biterse favorilerime girer. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .