.

16 Nisan 2017 Pazar

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?

Herkese Merhaba..Booktuber olup makyaj videosu çeken insanlar gördüm, izledim ve hoşuma gitti. Makyaj videoları çekip, kitap videoları da çeken çok fazla insan var. Ben sadece makyaj yada sadece kitap konseptlerine bağlı kalmak istemiyorum. Kitaplardan sonra ilgilendiğim bir konu makyaj ve bugün böyle bir video geldi. Yarın yada öbürgün sizin için film videosu, müzik videosu,kıyafet videoları Yada pasta börek videoları ve herşey hakkında videolar gelebilir. Bunlara hazırlıklı olun ve sadece eleştirirken bana neden farklı şeyler atıyorsun demek yerine,bana videonda şöyle yapsan daha iyi olur yada şunun hakkında video gelse daha güzel olur gibi yorumlar yapsanız bence daha tarafsız, geniş bir yerden bakmış olursunuz. Kitap seven yada makyaj seven olarak kimseyi ikiye bölmek değil amacım. 


Yani siz şimdi kardeşiniz kitap okumuyor diye onu sevmekten vazgeçer misiniz? Geçmezsiniz. Beni de kitap seviyorum diye değil ben olduğum için kabul etmenizi işte tam da bu videoyla anlayacağım yada bana saygı duyduğunuzu.Amacım sadece eğlence ve youtube kanalım kişisel bir Blogger sayfası yani kanalın altında kategori kısmında kişiler ve bloglar yazıyor. Kitap yada kitaplar yazmıyor..kitaplarla ilgili 10 tane video geliyorsa makyajla ilgili 2-3 video gelir.Ama hangisi daha çok izlenir ve başarılı olursa ben daha çok o taraftan yürümek isterim.. Çünkü youtube ne sevdiğinize değil neyi daha iyi yaptığınıza bakıyor.Sizden şimdiye kadar beni desteklemiş olanlardan tek ricam beni yolda bırakmamanız..

Videoma göz atmayı da unutmatın..sevgiler..:) 😘














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .