.

1 Nisan 2017 Cumartesi

Mumdan Adamlar

Aşk'ın Mesafesi olmaz.. 🕯
O zaman yanalım..
Biraz cesaret, biraz umut, biraz hayal
Yeter..
...
Size açık bir kaç kapı bıraktım bu kitapta.
İsteğiniz hikayenin kapısından girip o hikayeden başlayabilirsiniz. Sadece girdiğiniz her hikayenin kapısını kapatıp çıkarken, bir sonraki hikayenin daha farkı olabileceğini düşünün...

...


Ben bir masala inandırıldım,
İstanbul'da şahidim oldu."
"Ben hep sevdim aşkı ve bana onu yaşatanları,insanlar aşk'ı bile sattı.Ben tektim,onlar hep terk etti.
Mumlar yanınca,ateşler de sönüverdi."
...
"Benim hikayelerimin karakterleri yoktur dedi kadın.Onlar her zaman kendileri'nin karakteri olmuştur."
"Benim karakterlerim hiç yoktur"dedi adam,benim hikayelerim hiç olmadı."
"Hiç sevmedim,acı çekmedim,özlemedim ve aşık olmadım.''
...
Geçmiş'i bir ışık huzmesi gibi aydınlandı önünde ve kara bir bulut gibi yok oldu.Kulağında annesinin sözleri , yüreğinde sevdiği kızın bıraktığı bıçak iziyle kimbilir kaç kişinin canını yakacaktı?
'Terketmek insanlık suçu sayılsaydı,belki de bir çok insan delirmez,ya da katil gibi ortalar da dolanmazdı.''
Bedevi azılı bir suçlu değildi fakat,terkedilen deli sıfatındaki,
keskin bir kağıt parçasıydı.Kime dokunsa canını yakıyordu,kimi eritse izi kalıyordu teninde..
wattpad:pankreakitap 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .