.

16 Nisan 2017 Pazar

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?

Herkese Merhaba..Booktuber olup makyaj videosu çeken insanlar gördüm, izledim ve hoşuma gitti. Makyaj videoları çekip, kitap videoları da çeken çok fazla insan var. Ben sadece makyaj yada sadece kitap konseptlerine bağlı kalmak istemiyorum. Kitaplardan sonra ilgilendiğim bir konu makyaj ve bugün böyle bir video geldi. Yarın yada öbürgün sizin için film videosu, müzik videosu,kıyafet videoları Yada pasta börek videoları ve herşey hakkında videolar gelebilir. Bunlara hazırlıklı olun ve sadece eleştirirken bana neden farklı şeyler atıyorsun demek yerine,bana videonda şöyle yapsan daha iyi olur yada şunun hakkında video gelse daha güzel olur gibi yorumlar yapsanız bence daha tarafsız, geniş bir yerden bakmış olursunuz. Kitap seven yada makyaj seven olarak kimseyi ikiye bölmek değil amacım. 


Yani siz şimdi kardeşiniz kitap okumuyor diye onu sevmekten vazgeçer misiniz? Geçmezsiniz. Beni de kitap seviyorum diye değil ben olduğum için kabul etmenizi işte tam da bu videoyla anlayacağım yada bana saygı duyduğunuzu.Amacım sadece eğlence ve youtube kanalım kişisel bir Blogger sayfası yani kanalın altında kategori kısmında kişiler ve bloglar yazıyor. Kitap yada kitaplar yazmıyor..kitaplarla ilgili 10 tane video geliyorsa makyajla ilgili 2-3 video gelir.Ama hangisi daha çok izlenir ve başarılı olursa ben daha çok o taraftan yürümek isterim.. Çünkü youtube ne sevdiğinize değil neyi daha iyi yaptığınıza bakıyor.Sizden şimdiye kadar beni desteklemiş olanlardan tek ricam beni yolda bırakmamanız..

Videoma göz atmayı da unutmatın..sevgiler..:) 😘














13 Nisan 2017 Perşembe

ÇEVRİMİÇİ YALNIZLIK-POYRAZ DEMİR

''Size değer veren insanı sevin,sizin için mücadele eden,isteklerinden ödün veren,uykusunu bölen,sesinizi duymadığında meraklanan,yüzünüze bakarken gözlerinin içi gülen insanları sevin.Sevin işte lan!Hayat zaten kısa.''

Ben Nisan ayı için yeni kitap arayışı içerisine girmişken ve tam da ne okusam diye mücadele verirken kendimle,destek yayınları bana bu kitabı yolladı.Kitap yeni çıkmış sanırım o yüzden de hiç duymamıştım ve elime ulaşınca haberim oldu.Birazcık sayfalarını karıştırdığımda yazan bir kaç cümlesi hoşuma giti.Ayrıca kapak resmini de çok beğendim.Okumuş olduğum 3 beni sarsan kitaptan sonra bu kitap lokum yada pamuk şekeri oldu.Evet kitapta çokta mutlu olunacak,öyle çok olumlu konular yada cümleler yok fakat kolay okunan, akıcı bir kitap.Zaten yazarda en başında ben bu kitabı aylara yayalarak yazdım ama siz bir iki saatte okuyacaksınız gibi bir şeyler yazmıştı.
Kitap yazarın tuttuğu kısa notlar yada hissettiği duygulardan ve yaşadığı aşk hikayesinden oluşmuş..



Bir yanlış bazen bütün doğrularını götürür insanın.Ama sen yine de tek bir doğruyu arar durursun.Ararsın aramasına da,bulamayacağını herkesten iyi bilirsin.Ama bu gerçeği bir türlü kabullenmek  istemezsin...
''Zamansız bir göz teması bazen en büyük yanlıştır...''

****

''Bazen gideni aramaz insan,çünkü giden yaşanılan her şeyi götürmüştür.Geriye sadece hayata tek başına tutunmak kalır,o da zordur işte...''

****
Sabahın en sert uyku vaktinde
Aşka uyuyakaldık
Aşk bizi kendine uyandırmadı...
Uyanamadık birbirimize...


Kahraman tazeoğlu ,Ahmet batman'ın yazdığı kitapların tarzında kitapları okumayı seviyorsanız bu kitap tam sizlik.Fakat benim çokta sevdiğim bir tarz değil.Çok tercih ettiğim tarzda kitaplar değil bunlar.Ben daha çok romanları seviyorum,sonunu merak ederek okuyorum.Evet güzeldi,beğendim,alıntılar iyiydi..Yazarla tanıştığıma,yolumuzun kesiştiğine mutluyum..

Şimdi bu benim Nisan ayında okuduğum 4. kitap mı oluyor?Vay canına sanırım güzel gidiyorum bu maratonda fakat yarım bıraktığım 2 kitabı düşününce hala mutsuzum.Sanırım ilk işim onları bitirmek olacak..Herkese keyifli okumalar olsun..

(Bu kitaba puanım 5 üzerinden 3 oldu)


KELEBEK ADASI -SARAH JİO

''Olay şu,''dedi.''İstenildiği gibi olan yada olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz.Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır.Sadece  yaşa ve bırak olsun gitsin.''



Herkese Merhaba!! Nisan ayında okuduğum 3. kitabım Sarah jio'dan ''Kelebek Adası'' oldu.
Aslında ben geç bile kaldım okumak için ve şuan çok pişmanım demiyorum nedense tam zamanında okunan bir kitap oldu benim için...Öncelikle kitabın kapağını çok beğendiğimi söylemeliyim fakat ben Sarah jionun son çıkan kitaplarının penadan değil de Arkadyadan olması tercih ederdim.Arkadyanın püsküllü ayraçlarını daha çok seviyorum ve kitaplarını daha çok özenerek bastıklarını düşünüyorum.Ama sevdiğim bir yazar olan sarah jio böyle tercih etmiş yapacak bir şey yok.

Kitapta çok güzel alıntılar vardı.Hatta bazı diyologlar o kadar iyiydi ki,aynı yerleri tekrar tekrar okumakta kitabı bitirmekte geçiktiğimi söyleyebilirim..



Bu benim okuduğum 5.Sarah jio kitabı en sevdiklerim Yağmur sonrası ve Elveda Hazirandı.Kelebek adası da favorilerime girer mi kesinlikle girer.ki bence bu en iyi sarah jio kitabıydı bile diyebilirim.Daha okumadığım kitapları var onlarda sırada ve eminim ben onları daha okuyamadan bir kitap daha basılır..
Kitabın konusuna gelecek olursak;Charlotte kocası erik ile birlikte bir gemiyle balayına çıkarlar.Burada erik eşini gemide tek bırakarak onun kaybolmasına sebep olur.Kaybolan charlotte gemide dikkani çeken gizemli bir adam görür .Karanlık bir hikayesi olan grayla da böyle tanışırlar.Fırtıya kapılan teknede gray ve charlotte dışındaki herkes ölür..Hikaye tam da aslında burada başlıyor..Umutsuz iki hayatın kesiştiği noktada..


Kelebek Adası'nda gizemli bir çok hikaye var.Batan gemiler,düşen uçaklar.Yazar kitabın sonunda da kelebek adası'nın kurgu olduğunu fakat bu olayların gerçek olduğunu belirtmiş.Yani yazar kitabı gerçek olaylardan yola çıkarak kurgulamış.Mavi kelebeklerin okurken sizlere değdini hissedebildiyseniz eğer şanslısınız.Ben hissettim fakat şanslı mıyım orası mechul.


Charlotte'nin kocası ve Gabby onun arkadaşına okurken çok gıcık kaptığımı söylemeden edemicem.Ayrıca Gemide yaşanan acı ve gizemli olaylarda sizi etkileyebilir.Her kitabında olduğu gibi sarah jio'nun bu kitabında da mektuplar vardı.Onları okurken yine çok sevdim.Dediğim gibi güzel alıntılar yakalabilirsiniz sizler fakat benim için 3 gün sürsede hızlı bir okuma oldu.
Ada da yaşanan aşk ve ada geçen gizemli olaylar gerçekten çok güzeldi.

Ben Gray karakterini aşırı sevdim favorim oydu.Biraz tahlihsiz,yakışıklı ve dürüst bir karakterdi .Aşkına sadık olması da ayrıca takdire şayan diye düşünüyorum...



Benim yorumum bu kadarcık.Eğer hala kitabı okumadıysanız mutlaka okuyun derim.Ben Sarah jio kitaplarını okumaya ve sizlerle yorumlarımı paylaşmaya devam edicem.Hikayelerini ve anlatımını ben çok seviyorum ve favori yazarlarım arasında.Eğer hala tanışmadıysanız yazarla mutlaka tanışın derim..


(kitaba puanım 5 üzerinden 5 oldu)




9 Nisan 2017 Pazar

İÇİMDEKİ MÜZİK-SHARON M. DRAPER

''Çok küçükken belki henüz birkaç aylıkken kelimeleri bana ikram edilen,tatlı bir içeceğe benzetir ve limonata gibi içerdim.Sanki tatlarını alırdım.Karmakarışık düşümcelerime ve duygularıma anlam kazandırırlardı.''



Herkese merhaba!! Nisan ayında okuduğum ikinci kitabım ''İçimdeki  Müzik'' oldu.Kitabı uzun zamandır merak ediyordum ve herkesten güzel yorumlar duyuyordum.Merakım birikti,birikti ,doldu taştı ve sonunda bu meraktan kurtuldum.Kitaba dün başlamıştım ve bügün bitirebildim.Dün de bitirebilirdim fakat sonunu yorgun ve uykuluyken okumak istemedim.

Kitapta eleştirebileceğim hiç bir nokta yoktu,akıcıydı,gerçekçiydi ve duygu yüklü bir kitaptı.Bu kitabı okuyup sevenlerin sol ayağım kitabını da okumalarını,sol ayağımı okuyup beğenenlerin bu kitabı da okumalarını kesinlikle öneririm.Çünkü iki kitapta harikaydı ama sol ayağım kitabı, bu kitaba göre biraz daha eksikti bana göre.

Farkındalık yaratan bir kitap olduğu doğru.İnsanların bakış açılarını değiştireceğine ve böyle kitaplardan insanların çok fazla ders çıkarabileceklerine kesinlikle inanıyorum.Ayrıca kitabın öğretici ve düşündürücü yönleri de vardı..

Kitabımız Genç Timaş yayın grubundan çıkmış gençler yönelik bir kitap.Bence her yaştan insan okuyabilir bu kitabı.Kapağına gelirsek,kesinlikle kitabı yansıttığını düşünüyorum ve kapak resmi gerçekten çok hoş.Kitapta yer yer altını çizdiğim çok fazla cümle oldu.Hepsinden ayrı ayrı çok etkilendim.




Kitabın konusuna gelirsek;11 Yaşındaki Melody konuşamaz,yazamaz ve yürüyemez.Fakat diğer çocuklardan oldukça zekidir.Bir gün bir mucize olur ve melody kafasının içindeki sesi keşfeder.11 yaşına kadar sadece annesi onun zeki olduğunun farkındadır.Daha sonra bilgisayar yardımıyla düşüncelerini insanlara aktarmaya ,yazmaya ve sesini duyurmaya başlar.Çok fazla spoi vermek istemediğimden konusundan fazla bahsetmeyeceğim.
o zaman başka bir alıntı daha..


''kocaman pencereden dışarıdaki manzaraya baktım ve ıslak dalların dansını izledim.Nasıl anlatabilirdim?Konuşma cihazına baktım ve yavaşça yazdım,'Diğer çocuklar gibi olmak istiyorum.'

''Yani acımasız,sahte ve düşüncesiz olmak mı istiyorsun?''
kızgın yüzüne baktım ve gözlerimi kaçırdım.

''Hayır.Normal.''

''Normal,berbat bir şey!''diye haykırdı.''İnsanlar seni Melody olduğun için seviyor,yaptıkların ve yapamadıkların için değil.Bize biraz inansan.''

''Düne dönmek istiyorum.''yazdım.


Kitabı ben çok beğendim ve severek okudum.Eğer yorumlarıma güveniyorsanız mutlaka okuyun derim.Herkese keyifli okumalar..

(Bu kitaba puanım 5 üzerinden 5 oldu)





8 Nisan 2017 Cumartesi

GÖLÜN DİBİNDEKİ EV -JOSH MALERMAN


Herkese merhaba!!!Nisan ayının ilk kitap yorumuyla geldim.Geçen ay bir tane kitap okumuştum.Hiç yapmayacağım bir şeydir aslında bu zamana kadar en az 3 kitap bitirirdim çalışsam bile fakat geçen ay biraz hastaydım bu yüzden de okuyamadım.Onun haricinde youtube kanalımdaki sorunlarla da uğraştım..Bu ayki alışverişimde güzel kitaplar aldım aslında,güzel seçtim..Gölün dibindeki ev kitabını da almıştım.Alalı 3-4 gün oluyor.Yazarın ilk kitabı olan kafes'i çok beğenmiştim.Bu yüzden bu kitabını da merak ederek aldım aslında.
Nisanda başlamış olduğum iki kitabı yarım bıraktım ve gölün dibindeki ev'i dün maraton yaparak okumaya başladım.İşimi ,gücümü herşeyi 4-5 saatliğine bıraktım ve ben bu kitabı bugün bitiricem dedim kendime.

Ara sıra resimler çekerek instagram hesabımdan maratonu başlattım.Kaç sayfa okuduğumu ve okuduğum sayfa boyunca ne hissettiğimi ufak alıntılarla paylaştım.Çok eğlenceli olduğunu düşündüm..Genelde bu youtube da yapıyorlar fakat ben edit programını çok bilmediğimden onu yapmaya üşendim.Yoksa yapardım yani..Belki başka bir kitap için ,bir gün yaparım..Kitap en baştan beri kesinlikle akıcı bir dile sahipti.Garanti bu kitabı okurken hiç sıkılmayacaksınız.Kitabın konusu güzel kurgulanmıştı fakat korku,gerilim kısmı eksikti bana göre.Bu arada kafes bir bu ikinci okuduğum korku kitabıdır.



Daha önce sizlere olumsuz yorumlar duyduğumdan bahsetmiştim.Bunları önemsemedim açıkcası ve kitabı alıp okudum.Şahsen benim fikrim şu bahsettikleri kadar kötü bir kitap değildi,ama ahım şahım bir kitap olduğunuda söyleyemicem.Kafes favorilerime girer fakat bu kitap girmez.Ama okunabilir kötü değildi..Ve nisan ayında okuyup bitirdiğim ilk kitap olduğundan kitabı affettim.Kurtarıcım gibi bir şey oldu yani anlayacağınız..Şimdi kitabın konusuna gelelim..


17 yaşındaki iki genç Amelia ve james ilk çıkmaya başladıklarında buluştukları yer bir göl olur,göl gezintisine çıkarlar ve bu sırada dikkatlerini suyun altındaki bir ev çeker.Evi keyfetmek için günlerce suyun altına bakarlar hatta burda yaşadıkları bile oluyor.Bir süre sonra buraya alışırlar ve normak hayatlarına döndüklerinde hayatları alt üst olur.Hem orada yaşamaktan korkarlar,hem de orada yaşamadıkları için sıkıntıya girerler.Birbirine aşık oldukları yer bu gölün dibindeki ev olduğu için,keşif bittikten sonra birbirlerinden uzaklaşırlar.Kitap korku ve gerilimden çok aşk romanıydı diyebiliriz kesinlikle öyle..Ayrıca kitapta +18 az da olsa vardı ve olumsuz yorumlarda okuduğum kadarıyla da bu okucuyu biraz rahatsız etmiş diye düşünüyorum.Beni çok fazla etkilemedi,kitabın gidişatını bozmamış.Aşk ön planda kalmış ve gerilim arka plana atılınca okuyucu buna bozulmuş birazcık.Ben yazarın anlatımını yine çok sevdim.Benim için eğlenceli bir kitap oldu.Çok şey beklemeden okuyacağınız elit bir kitap olmuş bence.Sonuna gelirsek sonunu beğenmedim,çok saçma bitti ve havada kalmış ama kitabın gidişatı güzeldi.


(Puanım bu kitaba 5 üzerinde 4 oldu)





5 Nisan 2017 Çarşamba

Gölün Dibindeki Ev,Hayatın kıyısında,Erik Ağacı Ön Okuma ve düşüncelerim..:))

Kafes kitabını okumasanızda duymuşsunuzdur illaki. Yazarın yeni kitabı çıktı Mart ayında ve ben almayı düşünüyordum.Daha çıkmadan kafaya koymuştum. Çünkü ilk kitabı çok sevmiştim. Geçen hafta sipariş verdim bugün elime ulaştı. Herkes bir hevesle gidip almış, bir çok olumsuz yorum okudum, okumuştum. Tüm bunlara rağmen zaten kitabı almak istedim. 
Şimdi şöyle düşünün kitabı çok merak ediyorsunuz ama bir kaç kişi olumsuz yorum yaptı diye almaktan vazgeçiyorsunuz.Kitap en fazla 10 lira yani zaten yayınevi çok süper bi kitap olarak pahalı bir fiyat koymamış kitaba.



Kitabın kapağı ilk kitaptan daha çok özenli olmuş. Farklı yani dokusu değişik. Açıkçası biraz okudum izlenimim şu kitap akıyor..Olumsuzluk yok fakat şaşırtıcı durum da yok. Ben şimdi kitap videoları çekiyorum ama seneye makyaj videosu çekiyorum gibi olmuş. Herkes ilk kitabın aynısını beklemiş, yazar farklı bir kitap çıkartmış.Yazarın fark yaratmak istemesini millet beğenmemiş. Başkalarının yorumuna göre değerlendireceksemde güvendiğim birileri olmalıydı. Olmadı..kitaba bir de çekiliş yapacağım hatta youtube hesabımdan...

Gelelim Diğer kitaplara;



Nisan ayında başlayıp devam edeceğim kitapların ön okuması gibi bir yorum yapacağım belki aranızda merak edip almak isteyenler olabilir.

1)Hayatın kıyısında: pegasus yayınlarından çıkan bir kitap, mavi ciltli kapağı oldukça güzel.Kitap hakkında yorumlar genelde olumluydu. Konusu güzel, yazarın anlatımı güzel eğlenceli bir kitap, ama kitapta ruh yok. Etkisiz şuan için yine de okumaya devam edeceğim ama şimdilik olumlu bir durum olmadı bende..Umarım kitap ilerledikçe severim..

2) Erik Ağacı:Arkadya yayınlarından çıkma bir kitap. Konusuna bile bakmadan, kapağına olan zaafım nedeniyle almıştım. Hitler 'in baskıcı zamanında yaşanan imkansız bir aşk hikayesi anlatılmış. Yazarın anlatımı başarılı, konusu güzel, merak uyandırıyor. Karakterleri ben çok sevdim. Bu kitap biterse favorilerime girer. 



4 Nisan 2017 Salı

Kitap Alışverişi(hepsi burada.com)

Merhaba Nisan Alışverişiyle geldim..Umarım  bu videomu severek izlersiniz..Işığım kötüydü birazcık,çok fazla da pozitif olamamış olabilirim videoda ,biraz aceleyle çekilmiş bir video oldu.Bizim evde gürültü hiç eksik olmadığından sessizlik anını yakalayıp çektim.Umarım keyifle izlersiniz bu mini alışverişimi..=)





Hepsi burada.com'dan aldığım kitapların toplamı 55 tl tuttu.Kargo dahildi bu fiyata.Kargo bedavaya geldi.Benim için çok avantajlıydı.Kargomun hızlı gelmesi de benim için önemli.Hepsi burada hem uygun,hem hızlı,hem güvenilir bir site içiniz rahat bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz..
Almış olduğum kitaplar Aşağıda yazılı..Keyifli Seyirler..:))

  


Video da adı geçen kitaplar :

*Gölün dibindeki Ev
*Kelebek Adası
*Silber(Ciltli)-1.kitap
*İçimdeki Müzik


3 Nisan 2017 Pazartesi

Film Önerisi-Ölümsüz Aşk

Ta ta ta tamm sizlere bu sefer bir film önerisiyle geldim..Çok fazla film izleyen birisi değilim fakat ayda yılda bir izleyip,beni deli gibi etkileyen ve unutamadığım filmlerde yok değil..Ayrıca kitap okuyan birisi olarak,bazı kitapların filmi çıktıktan sonra izlemekte hoşuma gidiyor..Daha sonra okuduğum kitapların,aynı zamanda izlediğim filmleri hakkında da yorumlar yapmak isterim..
Tabiki de kitaplar filmlerden daha iyidir ama ama ara sıra film de sevmek güzel olmaz mı?



Bana film önerir misin?Diye soran arkadaşlarımın ısrarları üzerine artık film önerileri de yapacağım..İlginizi çeker umarım ve ilk seçtiğim film ''Ölümsüz Aşk'' Film bilim kurgu türünde aynı zamanda da romantik bir film..



                                          Filmin konusu şöyle;

Bir çağ değişirken doğmuş olan Adaline Bowman, geçirdiği bir kaza sonucu hiç yaşlanmamakla 'ödüllendirilir'. 29 yaşında yaşlanmamaya başlar ve yıllar boyunca insanlardan mümkün olduğunca uzak, izole bir hayat sürmek zorunda kalır. Bu süreçte dünyanın sıradışı değişimine de tek başına tanık olur ve bunun zorluğunu tek başına atlatmayı başarır. Bu yalnızlık karizmatik Ellis Jones ile tanışına kadar sürer... Ellis Jones, Adaline'e hayatı gerçek anlamda yaşamanın nasıl bir his olduğunu hatırlatacak, bir adım daha ötesine geçerek gerçek aşkı yaşamasını sağlayacaktır. Adaline, genç adamın ailesiyle geçireceği bir hafta sonunda yine sırrının ifşa olması tehlikesini yaşayınca hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar verir...
Yönetmenliğini Lee Toland Krieger'in üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda Blake Lively, Ellen Burstyn ve Harrison Ford yer alıyor.





İzlerken çok keyif alacağınızdan eminim.Filmi izlemeye başladıktan sonra nasıl bittiğini anlamamıştım..Zamanın ve aşkın değerini,kısa yolculuklar yapar gibi perdeye aktaran müthiş bir film..Ayrıca oyuncalara hayran kaldım.Baş rol oyuncuları çok uyumluydu.Güzel kadın, yakışıklı adam.Tek olumsuz tarafı kısa olmasaydı.Keşke devamı olsaydı yada biraz aksiyon falan katılsaydı filme oscar bile alabilirmiş.Düşündürücü tarafları olan ve zaman kavramlarının olması filmlerde benim ilgimi çekiyor..Mesela korku filmi sevmeyen ben kitaplarda korku,gerilim,aksiyon ararken filmler de bunu yakalayamadım.Hep bilim kurgu,hep aşk ve romantik filmleri mi izlemişim?Yani bu kadar da değişik birisiyim..filme 5 üzerinden 4 yıldız verdim(tavsiye ediyorum)keyifi seyirler...








2 Nisan 2017 Pazar

Hediye Edebileceğiniz Kitaplar

Merhaba hepimizin bildiği üzere en güzel hediye kitap!!
Şahsen bence öyle..
ve hepimizin ortak sorunu arkadaşıma hangi kitabı hediye etsem..??
Bana sık sorulan sorulardan bir tanesiydi çözümü şöyle buldum.Youtube da bununla ilgili bir video çektim ve kitaplığımda bulunan bir kaç kitabı yorumumla birlikte paylaştım.Umarım faydalı olmuitur.Ben çok eğlendim,hatta keşke bir kaç kitap daha tavsiye edebilseydim bile dedim..Artık zamanla bu videonun 2. de mutlaka gelir..bekleme de kalın siz..
Hadi şimdi neler önerdiğime geçelim..
Hediye edebileceğiniz kitaplar :))

1.
Saga-Çizgi Roman 

Ödüllü yazar Brian K. Vaughan (Y: Son Erkek, televizyon dizisi Lost) ve ciddi derecede beğenilen çizer Fiona Staples (Mystery Society, North 40) tarafından yaratılan Saga, kainattaki yerlerini bulmaya çalışan genç bir ailenin sürükleyici öyküsünü anlatıyor. Hiç bitmeyen bir galaktik savaşın karşıt taraflarında duran iki asker âşık olup tehlikeli ve eski bir dünyaya kırılgan, yeni bir hayat getirmek için her şeylerini riske atıyorlar. Fantezi ve bilimkurgu, bu seksi, devrimci destanın ilk cildinde daha önce hiç olmadığı şekilde bir araya geliyor.
2.
Huzursuzluk-Livaneli

Harese nedir, bilir misin? Develerin çölde çok sevdiği bir diken var. Deve dikeni yedikçe ağzı kanar. Tuzlu kanın tadı dikeninkiyle karışınca bu, devenin daha çok hoşuna gider. Kanadıkça yer, bir türlü kendi kanına doyamaz… Ortadoğu’nun âdeti budur, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur.

                                                                                3.
Elveda Haziran-Sarah jio

Bir varmış, bir yokmuş, hâlâ içindeki masala kulak veren küçük bir kadın varmış…

Büyük yeşil bir odada bir telefon, kırmızı bir balon ve aydedenin üzerinden zıplayan bir ineğin resmi varmış… İyi geceler aydede, iyi geceler kırmızı balon, iyi geceler yıldızlar, size de iyi geceler yeryüzündeki tüm sesler.

June Andersen, her akşam yatmadan önce teyzesinin ona ve kız kardeşine okuduğu bu masalla büyümüştür. Ancak zaman acımasızdır ve maalesef hayat, çocukluklarındaki o masumiyeti yok etmiştir. Artık güçlü bir kadın olarak tek başına yol alan June, yıllardır yüzünü görmediği teyzesinin ölüm haberiyle çocukluğunu geçirdiği Mavi Kuş Kitabevi'ne yeniden adımını atacaktır. Hatıralarını süsleyen bu masal diyarı June'un içindeki karanlıklara ışık tutarken, June kendini yeniden keşfedecektir.


                                                           Videomu izlediniz mi? keyifli Seyirler..:))


  
                         

1 Nisan 2017 Cumartesi

Mumdan Adamlar

Aşk'ın Mesafesi olmaz.. 🕯
O zaman yanalım..
Biraz cesaret, biraz umut, biraz hayal
Yeter..
...
Size açık bir kaç kapı bıraktım bu kitapta.
İsteğiniz hikayenin kapısından girip o hikayeden başlayabilirsiniz. Sadece girdiğiniz her hikayenin kapısını kapatıp çıkarken, bir sonraki hikayenin daha farkı olabileceğini düşünün...

...


Ben bir masala inandırıldım,
İstanbul'da şahidim oldu."
"Ben hep sevdim aşkı ve bana onu yaşatanları,insanlar aşk'ı bile sattı.Ben tektim,onlar hep terk etti.
Mumlar yanınca,ateşler de sönüverdi."
...
"Benim hikayelerimin karakterleri yoktur dedi kadın.Onlar her zaman kendileri'nin karakteri olmuştur."
"Benim karakterlerim hiç yoktur"dedi adam,benim hikayelerim hiç olmadı."
"Hiç sevmedim,acı çekmedim,özlemedim ve aşık olmadım.''
...
Geçmiş'i bir ışık huzmesi gibi aydınlandı önünde ve kara bir bulut gibi yok oldu.Kulağında annesinin sözleri , yüreğinde sevdiği kızın bıraktığı bıçak iziyle kimbilir kaç kişinin canını yakacaktı?
'Terketmek insanlık suçu sayılsaydı,belki de bir çok insan delirmez,ya da katil gibi ortalar da dolanmazdı.''
Bedevi azılı bir suçlu değildi fakat,terkedilen deli sıfatındaki,
keskin bir kağıt parçasıydı.Kime dokunsa canını yakıyordu,kimi eritse izi kalıyordu teninde..
wattpad:pankreakitap 


Nisan Ayı Okuma Maratonu,Neler Aldım,Neler Okuyorum?





Herkese merhaba.. 
İlk kez bir siteden elbise siparişi vermiştim. Hepsi.burada.com'dan elime hasarsız bir şekilde geçen haftalarda ulaştı. Mankende resmi kırmızıydı fakat elime gelen bordo oldu. Bir de beyaz rengi vardı. Ben bu rengini de sevdim ve üzerime de tam oldu. İki tane sıkıntım var. Ama bunlar benden kaynaklı boğazı çok dar şeyler beni sıkıyor biraz o kısmını sevmedim.
Bir de uzunluğu o da benden kaynaklı etekleri uzun gibi geldi bana. Ama yine de memnun kaldım. Çok uygun fiyata, farklı elbiseler de vardı. Özel günleriniz için düğün, nişan vs. güzel şeyler bulabilirsiniz..Eski mesleğim mağazacılıktı bilen bilmeyen var mıdır bilmiyorum. Sekiz sene kadar yaptığım bir işti her ne kadar şuan bu işi yapmasam da az çok bilgim var. Bu konularda bana mesaj atmaktan çekinmeyin.Kozmatiğe ilgim var fakat bilgim çok fazla yok. Kendime yetecek kadar diyebiliriz.Şuan youtube kanalımda kitap içerikleri var bununla başladım. Fakat ben belli bir yerden sonra farklı şeyler de yapmak istiyorum. Ama öncelik her zaman kitap videoları ondan şüpheniz olmasın. Bu ara da bu ay siparişimi yine hepsi burada. com dan vericem gelince koliyi video da birlikte açacağız. İçlerinden bir kitabı ben okuduktan sonra yorum videom da, kitabı yorumlarken aynı zamanda çekilişi de başlatıcam. Son zamanlar da çok satan ve benimde merak ettiğim bir yazarın kitabı. Kitap yeni olduğu için çoğunuzun okumadığı bir kitap aynı zamanda.Kanalımın linki profilimde abone olmayı unutmayın. 

                                                    NELER OKUYORUM???

Ben bu hafta sonu Erik Ağacını okuyorum..
Konusunu sevdim şimdiden ve akıcı bir kitap
Bakalım bu ay bu kitap bitecek mi? :)






                                               BAŞKA NE OKUYORUM?


Çok merak ettiğim bir kitaptı.. 🙊💕
Bi arkadaşımdan 🎁 geldi..
Kapağının ciltli olması hoşuma gidiyor..
umarım bu kitabı severim...

#pegasus #hayatınkıyısında
#jenniferniven #roman


Okumak istediğim çok fazla kitap var ama şimdiden okuyacaklarımın bir kısmı belli gibi..Siz hangi kitapları okuyorsunuz bunları aşağıya yorum olarak yazarsanız sevinirim..Herkese keyifli okumalar...:))











Kitap Tavsiyeleri 1



1.Yüzünde Bir Yer- Sema kaygusuz

Bir keresinde babaannen böyle diyerek okşamıştı seni, halk dilinden türeyen bu epeski sevgi sözcüğüyle. Kendi görüp göremeyeceği her şeyi bir tek sen göresin diye mi üçüncü gözü kıldı seni? Kendinden verdiği bu göz, bakışın, algının, ışığın ve tanıklığın çok ötesinde gizil bir mirassa eğer, ne zaman fotoğraf makineni bir dürbün gibi ona buna doğrultup yakın-uzak ayarı yapsan, bil ki bir mil batırıp içine akıtıyorsun onu. Devraldığın gözü imha ediyorsun. Çünkü daha bakarken değiştiriyorsun şeyleri. Çerçeveye aldığın nesne her neyse, onu dünyadan koparıp kendi betimine buluyor, hayat sabitlediğin anlardan ibaretmiş gibi, evrenin zamandan münezzeh sıfatını önce insan yüzlerinde göreceğin yerde kendi yapıtında deniyorsun. 
......................................................................................................................................................

2.Filler Sultanı İle Kırmızı Sakallı Topal Karınca-Yaşar Kemal

"Eğer insan soyunun bu en zaliminin simgesini, benzerini hayvanlar arasında arayacak olsaydım, belki timsahları bulurdum, boa yılanlarını bulurdum. Yok yok, sanmıyorum ki yeryüzünde bu zalimleri simgeleyecek korkunçlukta bir hayvan türü bulabilelim..." 
- Yaşar Kemal- 

..........................................................................................................................................................

3.Elveda Haziran-Sarah jio 

Bir varmış, bir yokmuş, hâlâ içindeki masala kulak veren küçük bir kadın varmış…

Büyük yeşil bir odada bir telefon, kırmızı bir balon ve aydedenin üzerinden zıplayan bir ineğin resmi varmış… İyi geceler aydede, iyi geceler kırmızı balon, iyi geceler yıldızlar, size de iyi geceler yeryüzündeki tüm sesler.


............................................................................................................................................................
4.Vita Buluşma- Ufak Yetişkin

Hayatın sandığın kadar basit değil; hayır, hiçbir zaman o kadar basit olmadı! Daha, biraz daha derin düşün. Rüyalar gördüğünü ve bu rüyalara, gazoz kapaklarıyla oynayan bir Tanrı'nın geldiğini, sana kapılar açtırdığını hayal et. O kapıların ardında ne mi var? Tabii ki hayatın en büyük sırrı.

Bir düşün, bu kez daha bir derin düşün! Tanrıların gücünü yeniden keşfeden bir Doktor, yaklaşık iki bin yıl önce insanlık adına kendini feda eden bir Öğretmen, çocukluğundan bu yana Apollon olmak isteyen bir Patron, son görevleri için uyandırılan Yedi Ölümsüz şakirt ve intikam ateşiyle yanıp tutuşan bir Bekçi hayal et!

Hepsinin birbiriyle bir hesaplaşması var.
Dünyanın en başından bugüne taşan bir hesaplaşma.
Neden mi?

Cevap aslında sende gizli. Dünyanın en başından bugüne kadar hep sende gizliydi.
Çünkü sen dengeyi bozacak olansın!


-keyifli Okumalar-

  

Mart Ayı kitap Alışverişim

hediye kitaplar;Dönüşüm-kayıp Ruh-kaN-hediye kitap
tülin Baturu Ocak'a teşekkürler..


-Okuoku'dan-

1.Cadı Avcısı-Virginia Boecker

Tenime dağlanarak işlenmiş mühür. XIIIBeni koruyan ve ne olduğumu gösteren mühür. Ben On Üçüncü Yazıt'ın bir uygulayıcısıydım. 
Bir cadı avcısı. Korkulması gereken kişi bendim.

En büyük düşmanınız dövüştüğünüz şey değil, korktuğunuz şeydir.

2.Kötü kızlar Ölmez-Katie Alender

Alexis sorunlu lise yılları geçiren tipik bir öğrenci olduğunu düşünüyordu. Problemli evlilikleriyle uğraşan bir aile, oyuncak bebeklerine kafasını takmış on iki yaşında bir kız kardeş ve kendisinin anti-sosyal, anti-ponpon kız tutumu…

Kız kardeşlerin birbirine yakınlaşmasını sağlayan bir olay sonrasında Alexis, sorunlu hayatının tehlikeli sulara doğru hızla kaydığını fark etmişti. Kız kardeşi Kasey her zamankinden de tuhaf davranıyordu: Mavi gözleri bazen yeşeriyor, oldukça eski kelimeler kullanarak konuşuyor, hatta zaman zaman kendindent geçiyordu ve bu tuhaf davranışlarının farkında bile değildi. Oturdukları eski evde de garip şeyler oluyordu: kapılar kendi kendine açılıp kapanıyor, yanmayan ocakta duran su kaynıyor ve fişe dahi takılmamış havalandırma evi buz gibi yapıyordu.

Alexis tüm bunların kendi aklının bir oyunu olduğuna inanmak istiyordu ama basit yanılsamalar olarak düşündüğü bu olaylar giderek ailesi, kendisi ve öğrenci başkanıyla arasında tomurcuklanmaya başlayan ilişki için tehdit oluşturmaya başlamıştı. Alexis, Kasey'i durdurabilecek tek kişiydi ama ya, bu yeşil gözlü kız artık Kasey değilse?

-Kitap yurdundan-

1.Kırmızı Pelerinli Kent-Aslı Erdoğan

Aslı Erdoğan'ın dünya çapında yankı uyandıran ikinci romanı Kırmızı Pelerinli Kent çoksesli kurgusu, virtüöz performansıyla sunulan alegorileri, atmosferi ve üstkurmaca stratejileriyle Bilge Karasu'nun Gece'siyle kıyaslanmıştır.
Otobiyografik roman, sürgün anlatısı, kent romanı, varoluş 
kaygısı üzerine deneme ve felsefi tefekkürü iç içe geçiren roman, 
şiirsel dili ve farklı anlatıcılarının lirizme ayarlanmış sesleriyle, 
Rio'nun tutku ve şiddet dolu sokaklarında bir ölüm kalım mücadelesini anlatıyor.
"Az sonra Rio sokaklarına çıkacaksınız. 
Korkunçluğunu her an duyuran bir varlığın menzilinde bir yolculuk olacak bu; ölümün kötü kokulu soluğu sürekli yüzünüzde; karanlık ve sapkınlıkla yüklü bir bakış hep sırtınızda..."

 2.Acı Çikolata-Laura Esquivel

Yemek pişirerek, yemek yiyerek, yemekler aracılığıyla aşk ilanı, tinsel ve tensel iletişim gerçekleşebilir mi? Laura Esquivel, "Acı Çikolata" ile, içinde yemek tarifleri, aşk öyküleri ve kocakarı ilaçları bulunan bu romanla bu iletişimin gerçekleşebileceğini kanıtlıyor. Yüzyıl başlarında Meksika'da devrim, eski kolonyal toplumun son kalıntılarını temizlerken, aile geleneğine göre evlenmesi olanaksız, ama buna karşın Pedro'ya delicesine tutkun Tita, yemek yapmayı aşkının iletişim aracına dönüştürüyor. Laura Esquivel bu olanaksız aşkı yemek ve kocakarı ilaçları tanımlarıyla dile getiriyor ve sarsıcı, büyüleyici bir dille bu aşkın ezgisini yaratıyor; yarım kilo soğan, iki baş sarmısak, bir tutam fesleğen, romanın her satırından fışkıran yakıcı aşkın simgesine dönüşüyor. Yazarın ironik, neşeli ve yumuşak bir dili var; yaşam sevgisi ve tensel aşk bu dil içinde büyülü gerçekliğe bağlanıyor. Hiçbir kadın yazar, kadın dünyasını bu düzeyde dile getiremedi. Kısa zamanda on beş dile çevrilen ve yazarın senaryosuyla sinemaya aktarılan, filmi ülkemizde de büyük ilgiyle karşılanan "Acı Çikolata", başta Meksika ve ABD olmak üzere yayımlandığı her ülkede satış rekorları kırdı. Bir kez okumakla yetinemeyeceğiniz bir roman.

                                                          Videomu İzlediniz mi? Keyifli Seyirler :))
                   

                      

30 Mart 2017 Perşembe

Huzursuzluk-Zülfü Livaneli

Merhaba uzun zamandır blog aleminde yoktum.Bu benim aylar sonra blogda yazdığım ilk kitap yorumu olacak.Umarım devamıda gelir ve 2017'de bol kitap okuyup sizlerle paylaşırım.Her neyse huzursuzluk benim mart ayında okuduğum tek kitap oldu.Neden diye soracak olursanız.Birazcık hastalanmıştım ve kendimi okumaya veremedim.Nisan ayından umutluyum umarım mart kadar soğuk ve depresyonda geçmez..
Yani en azından bahar geldi ,çiçekler açtı,falan filan olsun.Artık havalar ısınsın..

Merhamet Zulmün Merhemi Olmaz

Zülfü Livaneli ile kardeşimin hikayesi isimli kitabıyla tanışmıştım.Mükemmel bir kitaptı,albenisi yüksekti,sonu da şaşırtıcı bitmişti.Sonrasında Son Ada kitabını okudum.Oda kardeşimin hikayesi kadar olmasada güzeldi.Biraz Yaşar kemal etkileri vardı sanki kitapta..

Bu arada ben Yaşar Kemal'in kitaplarını da çok seviyorum..


Son olarak okuduğum huzursuzluk romanı, diğerleri kadar olmasa da güzeldi yine.Zülfü livaneli ne yazsa okurum dediğim yazarlardan fakat,beğenmediğim kitapları da olmadı değil.
     Tarzını,üslübunu,kitaplarının konularını seviyorum fakat her kitabını okuyabilirim                     yarım kalmaz diyemem.Çünkü Seranad yarım bıraktıklarımdan.Aynı zamanda bir gün mutlaka okuyacağım dediklerimden.Gelelim Huzursuzluk kitabına..Her ne kadar beni derinden üzen bir kitap olsada,yine livaneli'nin akıcı yazım dili bu kitapta da vardı.


Şöyleki ;hem kitabın konusunu,hemde yazarın anlatımını ben yine sevdim.O zaman sizlere birazcık kitabın konusundan bahsedeyim. İstanbulda yaşayan ibrahim,çocukluk arkadaşı hüseyin öldürülünce,memleketi Mardine gider..Burada gizemli olaylarla ve sırlarla da karşılaşır.
Mardinde anlatılan hikaler oldukça dikkat çekicidir.Hüseyin için gelen arkadaşı onun evlenmek istediği yezidi kızın sırrına doğru yola çıkmıştır aynı zamanda.Kitapta suriyeden Türkiye'ye sığınan mülteciler ve onların yaşadıkları acı olaylara da yer verilmiş.Huzursuzluk tam da ismi gibi çok seveceğiniz fakat sizlere birazcık huzursuzluk verebilecek,psikolojinizi sarsacak bir kitap.Şahsen ben de o etkiyi bıraktı.Kitap bir kardeşim hikayesi değildi fakat,şans vermenizde okumanızda fayda var..


Ve bir Alıntı:       
Harese nedir, bilir misin? Develerin çölde çok sevdiği bir diken var. Deve dikeni yedikçe ağzı kanar. Tuzlu kanın tadı dikeninkiyle karışınca bu, devenin daha çok hoşuna gider. Kanadıkça yer, bir türlü kendi kanına doyamaz.Ortadoğu’nun âdeti budur, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur..

Ayrıca youtube hesabımdaki sohbet videomda huzursuzluktan da bahsettim oradan da izleyebilirsiniz..kitaba puanım(5 üzerinden 4 oldu)


Huzursuzluk-Zülfü Livaneli- Benimle Sohbet 



                                 











Y son Erkek 1. Cilt-Çizgi Roman

Merhaba dün akşam itibariyle Y Son Erkek Serisi'nin birinci cildi bitti..Güzeldi ben sevdim.Çizgi roman okumak isteyenler için güzel bir tercih olabilir..
.
Bu çizgi roman da ne anlatılıyor?
2002 yıl inşa,sebebi bilinmeyen bir salgın,her spermi,her fetüsü ve Y kromozomu taşıyan yetişkin her memeliyi yok eder.Genç bir adam ve erkek maymunu hariç.Bu "cins kırım"küresel nüfusun %48'ini,ya da diğer bir değişle yaklaşık 2.9 milyar erkeği aniden yok eder.
.
Dünyayı kadınlar yönetseydi neler olurdu!!!!
Bundan sonraki macera da Yorick Brown ve maymununun başından gecen olaylar anlatılmış.Çizgi romanda hayatı sorguyabilir ,kendinize sorular çıkartabilir ve ilginç bilgiler kazanabilirsiniz.Erkeksiz bir dünya nasıl olabilirdi?Mesela savaş,terör ,tecavüz gibi şeyler olmazdı diyebilirken aynı zamanda bir çocuk sahibi olabilmek için onlara ihtiyaç olması gibi şeylerde kafanızdan geçebiliyor.Size dünyayı sorgulatan güzel bir konusu var ve ben bundan sonra neler olacak diye gerçekten çok meraklandım.Son olarakta harika çizimleri vardı ve nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.Bir bakın ,inceleyin derim..
#ysonerkek #erkeksiz #çizgiroman

Düzenleme

back to top .