.

13 Nisan 2017 Perşembe

ÇEVRİMİÇİ YALNIZLIK-POYRAZ DEMİR

''Size değer veren insanı sevin,sizin için mücadele eden,isteklerinden ödün veren,uykusunu bölen,sesinizi duymadığında meraklanan,yüzünüze bakarken gözlerinin içi gülen insanları sevin.Sevin işte lan!Hayat zaten kısa.''

Ben Nisan ayı için yeni kitap arayışı içerisine girmişken ve tam da ne okusam diye mücadele verirken kendimle,destek yayınları bana bu kitabı yolladı.Kitap yeni çıkmış sanırım o yüzden de hiç duymamıştım ve elime ulaşınca haberim oldu.Birazcık sayfalarını karıştırdığımda yazan bir kaç cümlesi hoşuma giti.Ayrıca kapak resmini de çok beğendim.Okumuş olduğum 3 beni sarsan kitaptan sonra bu kitap lokum yada pamuk şekeri oldu.Evet kitapta çokta mutlu olunacak,öyle çok olumlu konular yada cümleler yok fakat kolay okunan, akıcı bir kitap.Zaten yazarda en başında ben bu kitabı aylara yayalarak yazdım ama siz bir iki saatte okuyacaksınız gibi bir şeyler yazmıştı.
Kitap yazarın tuttuğu kısa notlar yada hissettiği duygulardan ve yaşadığı aşk hikayesinden oluşmuş..



Bir yanlış bazen bütün doğrularını götürür insanın.Ama sen yine de tek bir doğruyu arar durursun.Ararsın aramasına da,bulamayacağını herkesten iyi bilirsin.Ama bu gerçeği bir türlü kabullenmek  istemezsin...
''Zamansız bir göz teması bazen en büyük yanlıştır...''

****

''Bazen gideni aramaz insan,çünkü giden yaşanılan her şeyi götürmüştür.Geriye sadece hayata tek başına tutunmak kalır,o da zordur işte...''

****
Sabahın en sert uyku vaktinde
Aşka uyuyakaldık
Aşk bizi kendine uyandırmadı...
Uyanamadık birbirimize...


Kahraman tazeoğlu ,Ahmet batman'ın yazdığı kitapların tarzında kitapları okumayı seviyorsanız bu kitap tam sizlik.Fakat benim çokta sevdiğim bir tarz değil.Çok tercih ettiğim tarzda kitaplar değil bunlar.Ben daha çok romanları seviyorum,sonunu merak ederek okuyorum.Evet güzeldi,beğendim,alıntılar iyiydi..Yazarla tanıştığıma,yolumuzun kesiştiğine mutluyum..

Şimdi bu benim Nisan ayında okuduğum 4. kitap mı oluyor?Vay canına sanırım güzel gidiyorum bu maratonda fakat yarım bıraktığım 2 kitabı düşününce hala mutsuzum.Sanırım ilk işim onları bitirmek olacak..Herkese keyifli okumalar olsun..

(Bu kitaba puanım 5 üzerinden 3 oldu)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .