.

13 Nisan 2017 Perşembe

KELEBEK ADASI -SARAH JİO

''Olay şu,''dedi.''İstenildiği gibi olan yada olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz.Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır.Sadece  yaşa ve bırak olsun gitsin.''



Herkese Merhaba!! Nisan ayında okuduğum 3. kitabım Sarah jio'dan ''Kelebek Adası'' oldu.
Aslında ben geç bile kaldım okumak için ve şuan çok pişmanım demiyorum nedense tam zamanında okunan bir kitap oldu benim için...Öncelikle kitabın kapağını çok beğendiğimi söylemeliyim fakat ben Sarah jionun son çıkan kitaplarının penadan değil de Arkadyadan olması tercih ederdim.Arkadyanın püsküllü ayraçlarını daha çok seviyorum ve kitaplarını daha çok özenerek bastıklarını düşünüyorum.Ama sevdiğim bir yazar olan sarah jio böyle tercih etmiş yapacak bir şey yok.

Kitapta çok güzel alıntılar vardı.Hatta bazı diyologlar o kadar iyiydi ki,aynı yerleri tekrar tekrar okumakta kitabı bitirmekte geçiktiğimi söyleyebilirim..



Bu benim okuduğum 5.Sarah jio kitabı en sevdiklerim Yağmur sonrası ve Elveda Hazirandı.Kelebek adası da favorilerime girer mi kesinlikle girer.ki bence bu en iyi sarah jio kitabıydı bile diyebilirim.Daha okumadığım kitapları var onlarda sırada ve eminim ben onları daha okuyamadan bir kitap daha basılır..
Kitabın konusuna gelecek olursak;Charlotte kocası erik ile birlikte bir gemiyle balayına çıkarlar.Burada erik eşini gemide tek bırakarak onun kaybolmasına sebep olur.Kaybolan charlotte gemide dikkani çeken gizemli bir adam görür .Karanlık bir hikayesi olan grayla da böyle tanışırlar.Fırtıya kapılan teknede gray ve charlotte dışındaki herkes ölür..Hikaye tam da aslında burada başlıyor..Umutsuz iki hayatın kesiştiği noktada..


Kelebek Adası'nda gizemli bir çok hikaye var.Batan gemiler,düşen uçaklar.Yazar kitabın sonunda da kelebek adası'nın kurgu olduğunu fakat bu olayların gerçek olduğunu belirtmiş.Yani yazar kitabı gerçek olaylardan yola çıkarak kurgulamış.Mavi kelebeklerin okurken sizlere değdini hissedebildiyseniz eğer şanslısınız.Ben hissettim fakat şanslı mıyım orası mechul.


Charlotte'nin kocası ve Gabby onun arkadaşına okurken çok gıcık kaptığımı söylemeden edemicem.Ayrıca Gemide yaşanan acı ve gizemli olaylarda sizi etkileyebilir.Her kitabında olduğu gibi sarah jio'nun bu kitabında da mektuplar vardı.Onları okurken yine çok sevdim.Dediğim gibi güzel alıntılar yakalabilirsiniz sizler fakat benim için 3 gün sürsede hızlı bir okuma oldu.
Ada da yaşanan aşk ve ada geçen gizemli olaylar gerçekten çok güzeldi.

Ben Gray karakterini aşırı sevdim favorim oydu.Biraz tahlihsiz,yakışıklı ve dürüst bir karakterdi .Aşkına sadık olması da ayrıca takdire şayan diye düşünüyorum...



Benim yorumum bu kadarcık.Eğer hala kitabı okumadıysanız mutlaka okuyun derim.Ben Sarah jio kitaplarını okumaya ve sizlerle yorumlarımı paylaşmaya devam edicem.Hikayelerini ve anlatımını ben çok seviyorum ve favori yazarlarım arasında.Eğer hala tanışmadıysanız yazarla mutlaka tanışın derim..


(kitaba puanım 5 üzerinden 5 oldu)




Düzenleme

back to top .