.

9 Nisan 2017 Pazar

İÇİMDEKİ MÜZİK-SHARON M. DRAPER

''Çok küçükken belki henüz birkaç aylıkken kelimeleri bana ikram edilen,tatlı bir içeceğe benzetir ve limonata gibi içerdim.Sanki tatlarını alırdım.Karmakarışık düşümcelerime ve duygularıma anlam kazandırırlardı.''



Herkese merhaba!! Nisan ayında okuduğum ikinci kitabım ''İçimdeki  Müzik'' oldu.Kitabı uzun zamandır merak ediyordum ve herkesten güzel yorumlar duyuyordum.Merakım birikti,birikti ,doldu taştı ve sonunda bu meraktan kurtuldum.Kitaba dün başlamıştım ve bügün bitirebildim.Dün de bitirebilirdim fakat sonunu yorgun ve uykuluyken okumak istemedim.

Kitapta eleştirebileceğim hiç bir nokta yoktu,akıcıydı,gerçekçiydi ve duygu yüklü bir kitaptı.Bu kitabı okuyup sevenlerin sol ayağım kitabını da okumalarını,sol ayağımı okuyup beğenenlerin bu kitabı da okumalarını kesinlikle öneririm.Çünkü iki kitapta harikaydı ama sol ayağım kitabı, bu kitaba göre biraz daha eksikti bana göre.

Farkındalık yaratan bir kitap olduğu doğru.İnsanların bakış açılarını değiştireceğine ve böyle kitaplardan insanların çok fazla ders çıkarabileceklerine kesinlikle inanıyorum.Ayrıca kitabın öğretici ve düşündürücü yönleri de vardı..

Kitabımız Genç Timaş yayın grubundan çıkmış gençler yönelik bir kitap.Bence her yaştan insan okuyabilir bu kitabı.Kapağına gelirsek,kesinlikle kitabı yansıttığını düşünüyorum ve kapak resmi gerçekten çok hoş.Kitapta yer yer altını çizdiğim çok fazla cümle oldu.Hepsinden ayrı ayrı çok etkilendim.




Kitabın konusuna gelirsek;11 Yaşındaki Melody konuşamaz,yazamaz ve yürüyemez.Fakat diğer çocuklardan oldukça zekidir.Bir gün bir mucize olur ve melody kafasının içindeki sesi keşfeder.11 yaşına kadar sadece annesi onun zeki olduğunun farkındadır.Daha sonra bilgisayar yardımıyla düşüncelerini insanlara aktarmaya ,yazmaya ve sesini duyurmaya başlar.Çok fazla spoi vermek istemediğimden konusundan fazla bahsetmeyeceğim.
o zaman başka bir alıntı daha..


''kocaman pencereden dışarıdaki manzaraya baktım ve ıslak dalların dansını izledim.Nasıl anlatabilirdim?Konuşma cihazına baktım ve yavaşça yazdım,'Diğer çocuklar gibi olmak istiyorum.'

''Yani acımasız,sahte ve düşüncesiz olmak mı istiyorsun?''
kızgın yüzüne baktım ve gözlerimi kaçırdım.

''Hayır.Normal.''

''Normal,berbat bir şey!''diye haykırdı.''İnsanlar seni Melody olduğun için seviyor,yaptıkların ve yapamadıkların için değil.Bize biraz inansan.''

''Düne dönmek istiyorum.''yazdım.


Kitabı ben çok beğendim ve severek okudum.Eğer yorumlarıma güveniyorsanız mutlaka okuyun derim.Herkese keyifli okumalar..

(Bu kitaba puanım 5 üzerinden 5 oldu)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .