.

1 Nisan 2017 Cumartesi

Nisan Ayı Okuma Maratonu,Neler Aldım,Neler Okuyorum?





Herkese merhaba.. 
İlk kez bir siteden elbise siparişi vermiştim. Hepsi.burada.com'dan elime hasarsız bir şekilde geçen haftalarda ulaştı. Mankende resmi kırmızıydı fakat elime gelen bordo oldu. Bir de beyaz rengi vardı. Ben bu rengini de sevdim ve üzerime de tam oldu. İki tane sıkıntım var. Ama bunlar benden kaynaklı boğazı çok dar şeyler beni sıkıyor biraz o kısmını sevmedim.
Bir de uzunluğu o da benden kaynaklı etekleri uzun gibi geldi bana. Ama yine de memnun kaldım. Çok uygun fiyata, farklı elbiseler de vardı. Özel günleriniz için düğün, nişan vs. güzel şeyler bulabilirsiniz..Eski mesleğim mağazacılıktı bilen bilmeyen var mıdır bilmiyorum. Sekiz sene kadar yaptığım bir işti her ne kadar şuan bu işi yapmasam da az çok bilgim var. Bu konularda bana mesaj atmaktan çekinmeyin.Kozmatiğe ilgim var fakat bilgim çok fazla yok. Kendime yetecek kadar diyebiliriz.Şuan youtube kanalımda kitap içerikleri var bununla başladım. Fakat ben belli bir yerden sonra farklı şeyler de yapmak istiyorum. Ama öncelik her zaman kitap videoları ondan şüpheniz olmasın. Bu ara da bu ay siparişimi yine hepsi burada. com dan vericem gelince koliyi video da birlikte açacağız. İçlerinden bir kitabı ben okuduktan sonra yorum videom da, kitabı yorumlarken aynı zamanda çekilişi de başlatıcam. Son zamanlar da çok satan ve benimde merak ettiğim bir yazarın kitabı. Kitap yeni olduğu için çoğunuzun okumadığı bir kitap aynı zamanda.Kanalımın linki profilimde abone olmayı unutmayın. 

                                                    NELER OKUYORUM???

Ben bu hafta sonu Erik Ağacını okuyorum..
Konusunu sevdim şimdiden ve akıcı bir kitap
Bakalım bu ay bu kitap bitecek mi? :)






                                               BAŞKA NE OKUYORUM?


Çok merak ettiğim bir kitaptı.. 🙊💕
Bi arkadaşımdan 🎁 geldi..
Kapağının ciltli olması hoşuma gidiyor..
umarım bu kitabı severim...

#pegasus #hayatınkıyısında
#jenniferniven #roman


Okumak istediğim çok fazla kitap var ama şimdiden okuyacaklarımın bir kısmı belli gibi..Siz hangi kitapları okuyorsunuz bunları aşağıya yorum olarak yazarsanız sevinirim..Herkese keyifli okumalar...:))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .