.

24 Haziran 2017 Cumartesi

BİLİNMEYEN ADANIN ÖYKÜSÜ-JOSE SARAMAGO

Herkese merhaba 

Benden yorum bekleyenleriniz var mıydı bilmiyorum ama varsa da cemile'nin yorumunu bekliyor olabilirsiniz. Dün ben Sahafa gittim ve bir sürü kitap aldım onlardan biri de bu kitaptı.Şuan iyi ki de almışım diyorum. Kitap bir solukta okunuyor ben dün başladım bugün bitti yavaş okudum. Okurken altını çizdiğim yerler oldu. Kısa ama size çok şey katan bir kitap bence. Küçük prens ve simyacı yı sevdiyseniz bu kitabı da seversiniz. Konusundan kısaca bahsedim.
❣️



Ülkenin birinde herkes kraldan bir şeyler istiyor. Kralda bu istekleri gerçekleştiriyor. Bir gün bi tane adam bilinmeyen adayı bulabilmek için gemi istiyor. Kral ilk başta yanaşmıyor ama adam ısrarla kralın kapısından ayrılmayınca mecbur kalıyor. Hepimiz hayallerimizin peşinden koşarken yada merak ettiklerimizi ararken neleri kaçırdığımızın yada sahip olduklarımızın neler olduğunun farkında mıyız? Belki de çok şey kaçırdık yada kaçırıyoruz. Kitap sürprizlerle dolu ben çok sevdim ve iltirastonlarla zenginleştirilmiş olması da ayrıca güzeldi. Kesinlikle tavsiye ederim 😁✌️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .