.

21 Temmuz 2017 Cuma

Aramızdaki En Kısa Mesafe-Barış Bıçakçı

Herkese Merhaba...
. . 
Barış bıçakçı ilk kez okuduğum yazarlardan bi tanesi. İsmini çok duyuyordum bu da beni kitaplarını okumaya itti. Aramızdaki en kısa mesafe kitabıyla birlikte de yazarla tanışmış oldum.


.
Öncelikle ''kitap okumak boş uğraş"diyenlere bir kaç sözüm var. Hiçbir kitap boş değildir. Size hiçbir şey öğretmese bile, insanların yaşatamayacağı duyguları yaşatır, güzel vakit geçirtir, yalnızlığınızı unutturur ve en iyi dosttur. Yani kitap sever biriyseniz sonsuza kadar hiç kimsenin etkisi olmadan mutlusunuz demektir.Bu arada yazmak konusunda olduğu kadar bir çok konuda da kitaplara çok şey borçluyum..




.
Ne diyordum barış bıçakçı'nın kalemini sevdim, anlatımı akıcı ve güzeldi. Sıkılmadan, takılmadan okudum. Başlangıç olarak sizde bu kitabı tercih edebilirsiniz. Kitabı ben ilk olarak farklı hikayeler sandım ama öyle değilmiş
. .
Beş kişilik bir ailenin yaşantısını anlatmış yazar ve bunu bizlere anlatanda 3 kardeşten ortancası.Bu ailenin yaşadığı olaylar bir çocuğun gözünden geçen zamana yayılarak anlatılmış ve herkes eskiyene kadar devam ediyor. Eskiyen tabiki de zaman, çünkü bizler eskisek bile anılarımız hep orda bizimle birlikte kalıyorlar. ..
Aslında yazarından bize yaşattığı şey anlardan ibaret ve bu hikaye şeklindeki kısa anların her biri,ders verir nitelikte. Düşündüren, sorgulayan ve insana dair ne varsa bizden biri gibi anlatılan bir kitap. Ben kitabı sevdim. Tavsiye ederim..


#barışbıçakçı #aramızdakienkısamesafe
#kitap #kitaptavsiyesi #kitapönerisi
#okudumbitti #tbt #youtuber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .