.

8 Ağustos 2016 Pazartesi

Üvey Kırmızı-Pia

Uzun zamandır tam anlamıyla bir kitabı bitirip ,yorum yapma zevkini tadamıyordum.
Öncelikle pia'ya böylesine içsel bir kitap yazdığı için teşekkür ediyorum.
Evet okunacak çok kitap var,evet kitaplar hayatımızı değiştiriyor,evet belki de vaktimiz yok okumaya..Bu kitap beni en başından beri kendisine doğru çekmişti,demekki vaktini kollamışki,en zor zamanımda yetişti imdadıma.Bir arkadaş,bir dost,bir sırdaş oldu.Kapaktan bu kadar etkilenmiş olmam,kitabın sonuyla birlikte beni şaşırtmaya yetti sevgili pia."Kitabın konusu ne?"diye sızlanip durasıcalar ,üşüşür birazdan başıma.Okurken hoşuma giden her bir satırını sizinle paylaştım kitabın,daha bana konusunu mu soracaksınız? Yapmayınız Allah aşkına.Konusu yeterince kendini belli etmiyor mu sizce de?Zaten önemli olan kitabın konusu değil,sizde nasıl bir etki bıraktigidir.Çok şükür ,kitap bende bekledigim kadarininda, ötesinde bir etki bıraktı..Ben şimdi ne okusam ,bu kitabin yeri dolmaz sızlanmasına geçiyorum..
Allah size de bu kitabı okumayı nasip etsin başka ne diyim..?        

  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .