.

13 Ocak 2018 Cumartesi

Gelin Başı-Seray Şahiner

"Hayatımda hiçbir şeyi terk etmedim ben, insanları bırakıp gittiğim oldu ama kendi oluşturduğum bir şeyi hiç..."
"Galiba hayat en sık, ne yapacağı belli olmayan insanları sınıyor."



Merhaba Ocak ayında bitirdiğim 3.kitabım Seray Şahiner 'den gelin başı oldu. Geçtiğimiz yıl iki kitabını okuyup çok beğendiğim bu yılda yine bir kitabıyla okumaya devam ettiğim yazarlardan bir tanesi seraysahiner. Antabus kitabıyla tanıştığım yazarın üç kitabını da çok severek okudum. İlk iki kitabı romandı. Antabus ve kul kitapları. Şimdi bir öykü kitabı olan gelin başı'nın yorumunu yapıcam sizlere.
📚
Diğer kitaplarında olduğu gibi akıcı, kolay okunan bir anlatım vardı.Yer yer sizi gülümsetip, yer yer sizi sinir eden o diyaloglar ve düşündüren, sorgulatan cümleler vardı.
.
.
.
Erkek egemenliğinin baskın olduğu bir toplumda, kadınların ne yaparsa yapsın sonunda baş edemedikleri yalnızlık halini okurken, bir taraftan özgür olduklarında toplum tarafından dışlanmış bireyler olduklarını, korkularını okuyoruz. Yazarın esprileriyle güçlenmiş öyküler her ne kadar bizi gülümsetse de aslında, ne kadar da gerçeklik payı olduğunu bilmemiz, o anlatılan kadın hikayelerinin ne kadar bizden olduklarını bilmek bizi hüzünlendiren şeyler. Kadınlar erkeklerden daha zekidir diyorlar ya hani. Biz işte neden zekiyiz.Çünkü öyle olmak zorundayız. Çünkü biz sokağa çıktığımız da bile kafamızda sürekli acaba sorularıyla beynimizi oyalıyoruz.İşte, sokakta, okulda hatta ev de evlenince bile acabalara mahkum yaşıyoruz.
.
.

.
📚
Ben size bir kitap önermiyorum, bir yazar öneriyorum bütün kitaplarını alıp okumanız gereken bir yazar. Ve şuraya yazıyorum eğer benim tavsiyemle alıp okursanız gelip bana teşekkür edeceksiniz. Adım gibi de eminim. Özellikle bayanlara tavsiye ediyorum ama erkekler asıl okumalı ve bilinçlenmeli..keyifli okumalar şimdiden..Kalemine sağlık Seray Şahiner inşallah daha çok kitaplarını okuruz. 📚
.
.
.

Seçicilikten bekârım güya, evde kalmadım yani.
*
*
*
Puanım: 5/5 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .