.

25 Ocak 2018 Perşembe

Çelişki-Barış İnce

Herkese merhaba ocak ayında okumuş olduğum 
5.kitabım çelişki oldu. Kitabı ben bir kaç kişide görmüştüm ve merak etmiştim. Konusu hakkında hiç bir bilgim yoktu fakat can yayınlardan şimdiye kadar okuyupta sevmediğim bir kitap olmadı. Çünkü çok güzel yazımı olan, çok seçkin yazarların kitaplarını bastıklarını biliyorum.
İkinci olarak öneren kişiler tavsiyelerine güvendiğim kişilerdi. Bu yüzden hiç düşünmeden kitabı edinmiştim.

Kitap güzeldi fakat beni tatmin etmedi malesef.Bir kitabın kurgusu iyiyse o kitap mükemmeldir demek yanlış olur.Çünkü kitapta insan hayatı gibi bir bütündür.Konusu,anlatımı,akıcılığı,kattıkları..Her insanın zevki farklıdır,şöyle diyelim kitap bana hitap etmedi..Konusunu beğendim,gidişatı iyiydi,yazarın anlatımı da gayet samimiydi fakat kitap beni etkilemedi.Beni alıp götürmedi ve bazı yerlerinde bırakmak istedim..

peki kitapta ne anlatılıyor kısaca....
Çelişki iki arkadaşın hikayesi,ama bir kişi tarafından aktarılmış okuyucuya. Bu aktaran kişi de savaşın arkadaşı.Çok düşünen,düşündüren, sorgulayan kişi tarafından dinliyoruz hikayeyi. Diğer kişi ise kendi halinde yaşayalım gitsin, düşünme bu kadar diyen bir arkadaş. Yani iki zıt karakter ama bu ikisi çok yakın dostlar. Bir gün aynı kıza aşık oluyorlar ve aralarında bir tür çelişki yaşarken aynı zamanda hayatı sorgulayan bir taraf çıkıyor ortaya. Bu sol taraf nefret ederken, sağ taraf her zaman pozitif ama çok umursamaz.. Kitabın konusu bu şekilde ama genel olarak bakarsak ana fikri çok uç noktada aslında. Şahsen ben kendimle çeliştim okurken, sorgulayan, sorgulatan yanı çok fazla.. Öyle okuyayım bitsin tarzında bir kitap beklemeyin, çünkü her satırında uzun uzun düşündürüyor.. Ama altını çizeceğiniz çok fazla cümle de bulacaksınız.. 
.
.
.
puanım :5\3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .