.

13 Ocak 2018 Cumartesi

İRan Masalları-Karakarga Yayınları

Merhaba Ocak ayında okumuş olduğum 2.kitap İran Masalları oldu. Kitabı gördüğüm anda büyülenmiş gibi hissetmiştim ve bu kitap benim olmalı demiştim. İran Masalları tıpkı ermiş gibi okuyanlar beni anlayacaktır, başucu kitabınız olabilir.. Minicik bir kitap ama çok şey katıyor insana. Hiç sıkılmadan okudum ve her yere yanımda taşıdım dediğim gibi minik bir kitap olması avantajdı benim için.


İçerisinde birbirinden güzel masalların olduğu ve her bir masaldan ders çıkartılması gereken konulardan oluşuyor.. Yazarın anlatımı oldukça akıcı ve merak uyandırıcı.
📚
Kitapta her çeşit insan vardı.Bazı masallarda var olmayan yada doğadaki canlılar efsaneleştirilmişti.Canlılar üzerinden insanlara öğütler yada ders çıkaracakları şaşırtıcı hikayeler de okuyoruz diyebilirim.. Mutlaka okuyun derim ben kitabı çok sevdim.. Sizlere de öneriyorum..
📚
Puanım
.
.
.
5 /5 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .