.

10 Aralık 2017 Pazar

Biraz Kitap ,biraz Şiir,biraz Yılbaşı,biraz Ben..

Merhaba... Aralık ayından,yılbaşı ayından..


Bir fincan kahve'nin bile kırk yıl hatırı varsa, bir kitabın kim bilir neleri vardır.. 😳
.
.
.
Not :hiç bir zaman yeterince kitabım olmayacak




Aslı Erdoğan 'ın kabuk adam isimli kitabını okuduğumda okuduğum en iyi kitaplardan biri demiştim. 🍁Sonra Seray Şahiner' in Antabus'uyla tanıştım ve bu kitaptan daha iyisi olamaz mükemmel, harika demiştim.
Hala öyle gerçi hala çok sevdiğim kitaplar arasında.. 🍁Kırgınlık artık okuduğum en iyi ve son kitaplardan biri olabilir. Gerçi bitmedi. Bitmesini istemediğim anlardan birini fotoğraflıyorum ki,bittiğin de bile bana yazarı hatırlatsın, diğer kitaplarını da alıp okuyayım. Size de hatırlatsın ki alıp mutlaka okuyun ve sürekli mesaj atanlar oldu güzel mi diye o derece atraksiyon yaratmışım gene. 😳
🍁kırgınlık güzelden de öte. Diğer ikisinden bi nokta da ayrılır sadece diğerleri roman kırgınlıkta hikayeler var.. Bu yüzden okuduğum en iyi öykü kitabı diyorum..Bitince detaylı yorum yazıcam.Listem doldu taşıyor, okunacaklar bekliyor. Ben size daha çok güzel
📚 kitaplar öneririm orası kesin.. 😂


Zweig'in kitaplarından okumadığında kendini boşlukta gibi hisseden tek ben miyim? Geçtiğimiz iki ay üst üste okumuştum ve bu ay belki de bu yüzden kendimi boşlukta gibi hissettim. Neyse hatırlatalım zweig okuyun pişman olmazsınız..Sıradaki kitabım mecburiyet.. İnşallah bu ay okuma fırsatı bulabilirim.. 📚




Ama aşkın modası geçti artık, şairler öldürdü aşkı. Aşk hakkında o kadar çok şey yazdılar ki, kimse onlara inanmaz oldu; bence çok normal. Gerçek âşık acı çeker ve susar..."
Oscar wilde - mutlu prens


Şimdilik iki kitap bitirdim.Bakalım bu ayı kaç kitapla kapatıcam.
Yorumlarımla tekrar dönücem şimdilik görüşürüz kitap kurtları..:)
 ✌️şimdilik iki kitap bitirdim..





📚


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .