.

10 Aralık 2017 Pazar

Özdemir Asaf | Dokuza kadar On

Asaf benim en sevdiğim şairlerden ama öyle kitabını alıp okumuşluğum yoktu. Lise yıllarında edebiyat hocasının tahtaya yazdığı bir kaç şiir ve benim netten duyup okuduğum şiirleri dışında okumuşluğum yoktu. Çok etkileyici ve anlamlı şiirleri var bu kitabında. 


Bir gece,
Gecede bir uyku..
Uykunun içinde ben..
Uyuyorum,
Uykudayım,
Yanımda sen.

Beni öyle bir yalana inandır ki,
Ömrümce sürsün doğruluğu.

Bazen 3-4 satırlık, bazen on kıtalık şiirleri var. Her biri ruhunuza dokunuyor kesinlikle, hayatınızdan bir şeyler bulabiliyorsunuz.
📚
Kitaptaki bazı şiirlerin eski türkçeye göre yazılmış olmasından dolayı anlamakta zorlansamda, genel anlamda şiirlerini çok beğendiğim için ona çok fazla takılmadım.
📚



Bir kitap okuyordun dalgın..
İçinde insanlar seviyor, ya da ölüyorlardı.
Genç bir adamı öldürdüler romanda.
Korktun, bütün yininle ağlamaya başladın..
O ölen ben değildim..


Özdemir Asaf 'ın şiirleri aşk, hasret, gurbet, ayrılık, acı konularının yanı sıra okumak, yazmak gibi temaları da vurgulanmış ve bu da yazarın şiir yazmak kadar kitap okumayı da sevdiği anlaşılıyor. Yani ben böyle hissettim bilmiyorum. Roman diye bir şiiri var kitapta ve ben bayıldım. Kitabın arka kapağındaki yazıya ilk başta tav olsamda Özdemir asaf'ın bütün şiirleri mükemmel 👌 Mutlaka alıp okumalısınız.. Zaten yky'nin seçme şiirler serisi'nin fiyatları diğer baskılara göre daha uygun.. Mutlaka bu seriye bir bakın derim..
📚

Geleceğim, bekle dedi, gitti.. 
Ben beklemedim, o da gelmedi.
Ölüm gibi bir şey oldu..
Ama kimse ölmedi.


"Yalnızlık paylaşılmaz paylaşılsa yalnızlık olmaz"
.
.
.
5/4 🌟 🌟 🌟 🌟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .