.

17 Şubat 2018 Cumartesi

Brida-Paulo Coelho

Merhabalar ocak ayında okumuş olduğum 8.kitabım brida'nın yorumuyla geldim. Öncelikle Paulo Coelho benim en sevdiğim yazarlardan bir tanesi. Yazım tarzını, űslubunu, kitaplarında işlediği konuları çok seviyorum. Paulo Coelho dan okuduğum ilk kitap simyacıydı.Zaten bilmeyen yoktur simyacı bir çok dile çevrilmiş harika bir baş yapıt. Sonrasında veronika ölmek istiyor isimli kitabıyla ve son olarakta brida ile tanıştım. Yazar beni yanıltmadı 3 kitabına da bayıldım ve bir sonraki kitabı okuduktan sonra bu daha iyiymiş dedim. Okudukça daha da sevdim yani.

Brida 'nın konusu diğerlerinden çok farklı çünkü gerçek olma ihtimali olan şeyler dışında, mistik olaylar, bilgiler ve konular da var kitapta. Kitabın baş karakteri brida Ruh eşini bulmak istiyor ve bunun için bir büyücüden ders almaya başlıyor. Fakat aralarındaki tuhaflık sonucunda büyücü gidince, başka bir kadın büyücüyle yolu kesişiyor ve ondan bir çok şey öğreniyor. Ruh eşini bulmak için çıktığı bu yolculukta cadı olduğunu öğrenince brida'yı daha da tuhaf olaylar bekliyor.



📚

Hayatımı değiştiren on kitap diye ikinci bir liste yapacak olursam. Brida kesinlikle bu listenin içinde yer alırdı. Çünkü çok özel, çok aydınlatıcı, çok şey katan, güzel vakit geçirten harika bir kitap. Her yaştan okuyucuya hitap edebilir özellikle fantastik kitap severlere. Eğer yazarı daha önce okumadıysanız simyacı ile başlamanızı öneririm çünkü bu kitap daha yoğun bir kitap yazara aşina olmanız açısından simyacı ilk olarak okunmalı bence..

*Bazen sırf inanmadığımız için bir yoldan vazgeçeriz. Bu çok kolaydır. O zaman yapmamız gereken tek şey, o yolun bizim için doğru yol olmadığını kanıtlamaktır. Ama bir şeyler olmaya başlayıp da yol kendisini bize gösterince, devam etmekten korkarız.

*"Kendimi bir şeye mahkum etmekten korkuyorum", diye düşünüyordu. Olabilecek bütün yolları denemek istiyor, sonunda hiçbirinde yol alamıyordu.


*Bir kez daha aşka inanıyor, bir kez daha duygularına güveniyordu ama daha önce pek çok defa hayal kırıklığına uğradığı için artık hiçbir şeyden emin olamıyordu. Bu, yaşamının en büyük kumarıydı.

*
"İnsanın kendisini başkalarından aşağı görmesi, Büyücü'nün bildiği en kötü kibir örneklerinden biriydi, çünkü bu, farklı olmaya çalışmanın en yıkıcı yoluydu."


Tavsiyemle okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim 🙏 💞😃
📚
.
.
Puanım :5/5 🌟🌟🌟🌟🌟💟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .