.

17 Şubat 2018 Cumartesi

Kapıyı İçeriden Kilitledim-Özlem Narin Yılmaz

Merhaba şubat ayında okuduğum ilk kitap Özlem Narin Yılmaz'dan. Ben kitabı ebru Aykaç'ta görmüştüm,listeme almıştım fakat bu ayki listemde yoktu. Sonra kitapçı da gezinirken karşıma çıkınca alayım dedim. Konusu hakkında da hiç bir fikrim yoktu. İtiraf ediyorum kapak tasarımı beni ilk çeken noktaydı.Sonrasında konusu çok hoşuma gitti ve aynı zamanda çokta ilginç buldum. 


Yazarın anlatımını sevdim. Çok sade bir dille anlatmış.
📚
İlk başta tuhaf bir adam, bir yazarla tanışır ve ona yaşayıp, yazmış olduğu hikayesini kitaba çevirmesini ister.. Yazar ilk başta kabul etmez fakat hikayeyi çok merak eder ve adamın defterini okumaya başlar. Kitap bu noktada başlıyor ve adamın hikayesini okuyoruz..
📚
İstanbul'un en işlek caddelerinden birinde şapka tasarımları yapan, yetenekli bir adam bir gün, çok zengin olan müşterisi kadına aşık oluyor.. Platonik bir aşk bu ve onunla ilgili hayaller kuruyor sürekli. Fakat kadının tek ilgisi şapkalara karşı..
Kitabın konusu bu şekilde, ben severek okudum, sizlere de öneriyorum..😻📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .