.

17 Şubat 2018 Cumartesi

Karayel Üşümesi-Berna Durmaz

Merhaba bu ay okumuş olduğum 6.kitabın yorumuyla geldim. Ben öykü kitabı okumayı çok seviyorum.Youtube' dan @ebruaykac 'un öykü tavsiyeleri videosunu izlemiştim ve ordan bir kaç tanesini listeme eklemiştim. Bu ayki siparişimde olanlardan bir tanesi de Karayel üşümesiydi ve ben bu yazarla ilk kez tanıştım. Yazar ilk kitabıyla da ödül almış açıkçası onu da çok merak ettim..
📚



Karayel üşümesinde yazar buhranlı aile yapılarındaki insanların hikayelerini anlatıyor.. Hem çok şiirsel bir dili var, hem de hikayeleri çok vurucu. İlk hikayede zaten beni ele geçirdi ve başladım okuyun, okuyun demeye,paylaşmaya..Kadının baş karakter olduğu, onun ağzından anlatılan, ama erkeklerin egemen olduğu hikayeler vardı kitapta. Zaten bu tarz gerçekçi hikayeler beni çok etkiliyor.. Ben gerçekten beğendim. Bazı hikayeleri çok iyiydi. Bazılarında ise iyiydi diyelim.. Ama genel anlamda ben sevdim kitabı.. Eğer öykü kitapları okumayı seviyorsanız ve farklı bir yazarla tanışmak istiyorsanız tavsiye ederim 👌 📚
.
.
.
Puanım 5/4 🌟 🌟🌟🌟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .