.

17 Şubat 2018 Cumartesi

Lavinia-Özdemir Asaf

Merhaba Şubatın 2. Kitabı Özdemir Asaf'ın şiirlerinden derlenmiş olan lavinia. Kitabın adı neden özellikle bu şiirin adı olmuş bir bilgim yok. Fakat bu şiir benim şair'in en çok sevdiğim şiiri ve ayrıca şarkısı da var mutlaka dinleyiniz..







📚


Şubat ayı benim için bol şiir okumalı geçebilir, malum 14 şubat eksikliğini böyle gidemeye karar verdim sanırım. 😹
İçerisinde daha önce de bildiğim, okumuş olduğum şiirler vardı, fakat bu kitabından okumak nedense bana daha anlamlı geldi. Kapak tasarımını da ayrıca başarılı buldum..Şiir sevenlere ve kitaplığında Özdemir Asaf bulunmayanlara önerimdir.. Hangi yaşta olursanız olun, şiir evrenseldir. Okuyun, okutturun..keyifli hafta sonları 



Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.

Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.











📚



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzenleme

back to top .